Проблеми розвитку пізнавальних інтересів підлітків на уроках історії |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретико-методологічні засади розвитку пізнавальних інтересів як педагогічна проблема 1.1. Теоретичний аналіз стану проблеми у філософській, психолого-педагогічній, історичній та методичній літературі 1.2. Роль навчальних програм та підручників з історії України у розвитку пізнавальних інтересів учнів середнього шкільного віку Розділ ІІ. Методичні умови розвитку пізнавальних інтересів учнів середнього шкільного віку 2.1. Пізнавальні інтереси та їх вікові прояви у підлітків 2.2. Використання комп’ютера на уроках історії як ефективна умова розвитку пізнавальних інтересів учнів 2.3. Гра на уроках історії у контексті розвитку пізнавальних інтересів учнів 2.4. Проблемно-пошуковий метод у навчанні історії 2.5. Використання історичних документів на уроках історії Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Методики викладання історії |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |