Особистісно-орієнтований підхід у викладанні історії |
Зміст Вступ Розділ І. Особистісно-орієнтована система навчання як науково-педагогічна проблема 1.1. Теоретичний аналіз проблеми в історико-педагогічному, соціально-філософському та психологічному контекстах 1.2. Методологічні основи та педагогічна сутність базових понять дослідження. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання Розділ ІІ. Методичні аспекти реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній методиці викладання історії 2.1. Потенційні можливості чинних нормативних документів (освітнього стандарту, програми), навчально-методичного комплексу для реалізації диференційованого навчання історії 2.2. Умови та чинники ефективності педагогічної діяльності в системі особистісно-орієнтованого навчання на уроках історії 2.3. Впровадження інтерактивних технологій на уроках історії у контексті особистісно-орієнтованого навчання Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання історії |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |