Розвиток творчих здібностей старшокласників в процесі вивчення ліричних творів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми розвитку творчих здібностей у старшому шкільному віці 1.1. Сутність поняття здібності та природи творчості 1.2. Психолого-педагогічні підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей 1.2.1. Розуміння природи творчості і творчих здібностей у зарубіжній психолого-педагогічній науці 1.2.2. Розробка проблеми творчості і творчих здібностей у вітчизняній психолого-педагогічній науці 1.3. Психолого-педагогічні особливості розвитку творчих здібностей у старшому шкільному віці на уроках Розділ ІІ. Ефективні умови розвитку творчих здібностей старшокласників в процесі вивчення ліричних творів 2.1. Загальний хід роботи над ліричним твором 2.2. Аналіз композиції ліричного твору учнями 2.3. Вивчення мови ліричного твору 2.4. Заключне заняття 2.5. Аналіз ліричних творів у контексті розвитку творчих здібностей учнів 2.5.1. Т. Г. Шевченко 2.5.2. І. Я. Франко 2.5.3. Леся Українка Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 71 Курсові роботи з Методики викладання української літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |