Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи в процесі навчання діалогічного мовлення |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи в процесі навчання діалогічного мовлення 1.1. Психолого-лінгвістичні особливості навчання діалогічного мовлення 1.2. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 1.З. Сутність соціокультурної компетенції Висновок до розділу І Розділ II. Технологія розвитку СКК учнів початкової школи в процесі навчання діалогічного мовлення 2.1. Особливості розвитку соціокультурної компетенції на початковому етапі 2.2. Особливості навчання діалогічного мовлення на початковому етапі навчання 2.3. Алгоритм формування СКК в процесі навчання діалогічного мовлення 2.4. Експериментальна перевірка запропонованого алгоритму формування соціокультурної компетенції у процесі навчання діалогічного мовлення Висновок до розділу II Загальні висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |