Формування креативних вмінь учнів старшої школи за допомогою текстів домашнього читання |
Зміст Вступ Розділ І. ПСИХОЛОГО - ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЧИТАННЯ ЯК ЗАСОВУ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ 1.1. Стан проблеми в вітчизняній і зарубіжній літературі 1.2. Психологічні механізми читання як засобу формування креативного мислення 1.3. Вікові особливості учнів старшої школи 1.4. Доцільність використання текстів домашнього читання для формування креативного мислення учнів старшої школи Розділ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА ОСНОВІ ТЕКСТІВ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 2.1. Лінгвістична характеристика текстів домашнього читання як засобу формування креативного мислення 2.2. Методика формування креативного мислення учнів старшої школи за допомогою текстів домашнього читання 2.3. Експериментальна перевірка ефективності методики формування креативного мислення Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 86 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |