Навчання групового спілкування за допомогою проблемних завдань на старшому етапі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи навчання групового спілкування учнів старшого етапу ЗЗСО 1.1. Вікові психологічні-педагогічні особливості учнів середніх класів 1.2. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.3. Мовні особливості діалогічного мовлення 1.4. Труднощі оволодіння діалогічним мовленням 1.5. Етапи навчання діалогічного мовлення 1.6. Дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на старшому етапі ЗЗСО Розділ ІІ. Приклади проблемних завдань для навчання групового спілкування учнів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |