Використання кооперативно-інтерактивний технологій у процесі навчання читання учнів середнього ступеню навчання |
Зміст ВСТУП Розділ І. Теоретичні основи навчання читання на середньому етапі навчання 1.1. Психолого - лінгвістичні основи навчання читання 1.2. Вікові та психологічні особливості учнів середнього ступеню навчання Висновки до розділу І Розділ II. Методика навчання читання з використанням кооперативно-інтерактивних технологій 2.1. Особливості навчання читання на середньому етапі (7-9 кл.) 2.2. Доцільність використання кооперативно-інтерактивних технологій у навчанні читання іноземною мовою 2.3. Алгоритм поетапного розвитку умінь читання з використанням кооперативно - інтерактивних технологій 2.4. Експериментальна перевірка запропонованої методики розвитку вмінь читання з використанням кооперативно - інтерактивних технологій на середньому етапі навчання Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія Додатки Загальна кількість сторінок - 87 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |