Використання ігрових завдань як засобу формування і розвитку граматичних компетенцій учнів старшого ЗЗСО |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи формування мовної граматичної компетенції учнів старшої школи 1.1. Психолого-лінгвістичні особливості формування мовної граматичної компетенції 1.2. Вікові особливості учнів старшої школи та їх роль при навчанні граматики 1.3. Характеристика чинних програмних вимог до формування граматичних компетенцій старшокласників Висновки до розділу 1 Розділ II. Використання ігрових завдань як засобу формування граматичних компетенцій учнів старшої школи 2.1. Доцільність використання ігрових завдань при навчанні граматики іноземної мови та їх класифікація 2.2. Використання ігрових завдань як засобу поетапного формування граматичних компетенцій учнів старшої школи 2.3. Експериментальна перевірка ефективності використання ігрових завдань Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія Додатки Загальна кількість сторінок - 76 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |