Використання англомовного дитячого фольклору як засобу формування лексичної компетенції учнів основної школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Психолого-лінгвістичні основи формування лексичної компетенції 1.1. Вікові та психологічні особливості учнів середнього ступеня навчання у ЗЗСО 1.2. Лінгвістичні особливості формування лексичної компетенції ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ II. Методика використання англомовного дитячого фольклору як засобу формування лексичної компетенції учнів основної школи 2.1. Доцільність використання англомовного дитячого фольклору у процесі формування лексичної компетенції 2.2. Комплекс вправ, спрямованих на формування лексичної компетенції засобами англомовного дитячого фольклору на середньому етапі навчання 2.3. Експериментальне доведення ефективності запропонованої методики для формування лексичної компетенції шляхом використання англомовного дитячого фольклору ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 84 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |