Формування естетичних смаків учнів основної школи в процесі вивчення української літератури |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретико-методологічні засади формування естетичних смаків учнів у навчально-виховному процесі 1.1. Основні теоретико-методологічні положення процесу формування естетичних смаків учнів 1.2. Сутність та зміст поняття естетичного смаку 1.3. Історико-педагогічний та системний аналіз досліджуваної проблеми в філософській, психологічній, соціологічній, педагогічній та культурологічній літературі Розділ ІІ. Ефективні шляхи формування естетичних смаків учнів основної школи в процесі вивчення української літератури 2.1. Вивчення ліричних творів на уроках української літератури у контексті формування та розвитку естетичних смаків учнів 2.2. Формування у учнів здатності до естетичного сприймання літературного твору засобами художньої ілюстрації (на матеріалі епічних творів) 2.3. Проблема забезпечення високої художньо-естетичної освіченості учнів шляхом формування художніх смаків засобами літератури, зокрема літературного краєзнавства Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання української літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |