Історико-методичні розробки по концертмейстерському класу |
Зміст Вступ Розділ І. Філософсько-естетичні та культурологічні передумови становлення концепції концертмейстерсько-ансамблевого мистецтва Розділ ІІ. Генеза клавірно-ансамблевого виконавства 2.1. Художній континуум клавірної цифровки в гармонізації ансамблевої гри. Художня диференціація ансамблевої гармонії-фактури 2.2. Символіка тембральності клавіру як художній засіб ансамблевого виконавства Розділ ІІІ. Поняття “тонус-ідея” в системі аналізу інтонаційного узгодження ансамблевого партнерства 3.1. Аналіз ансамблевої музики в художньо-естетичному аспекті концертмейстерської творчості 3.2. Психологічні засади концертмейстерської роботи в ансамблі Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 24 Реферати з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |