Функції, форми, способи та засоби контролю оцінки знань і вмінь учнів |
Зміст Вступ Розділ І. Інноваційні технології навчального процесу: сутність, класифікація та основні характеристики 1.1. Сутність та ознаки інноваційних педагогічних технологій 1.2. Проблеми вдосконалення навчального процесу засобами інноваційних комп’ютерних технологій 1.3. Інформаційно-технічне забезпечення навчального процесу в умовах Євроінтеграційних процесів Розділ ІІ. Функцій, форми, способи та засоби контролю оцінки знань і вмінь учнів. Можливості створення і зберігання в пам’яті ЕОМ історії навчання кожного учня 2.1. Психолого-педагогічні основи контролю знань, вмінь і навичок учнів 2.2. Використання ЕОМ для створення і зберігання історії навчання кожного учня Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 26 Реферати з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |