Масова культура і реклама |
Зміст Вступ Розділ І. Феномен масової культури: основні концепції теоретичного осмислення 1.1. Трактування масової культури у наукових дослідженнях 1.2. Масова культура в контексті її впливу на свідомість людей Розділ ІІ. Реклама і масова культура 2.1. Реклама як продукт масової культури 2.2. Мотиви звернення до реклами та елементи формули психологічного впливу реклами Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 38 Курсові роботи з Історії світової та вітчизняної культури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |