Формування навичок говоріння учнів середнього шкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади формування навичок говоріння учнів середнього шкільного віку 1.1. Загальна характеристика говоріння як виду мовленнєвої діяльності 1.2. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.3. Мовні особливості діалогічного мовлення 1.4. Труднощі оволодіння діалогічним мовленням 1.5. Етапи навчання діалогічного мовлення Розділ ІІ. Методика формування навичок говоріння учнів середнього шкільного віку 2.1. Вікові психологічні-педагогічні особливості учнів середніх класів 2.2. Дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі навчання 2.3. Особливості застосування ситуативного підходу до навчання діалогічного мовлення на середньому етапі ЗЗСО 2.3.1. Поняття про ситуативний підхід 2.3.2. Ситуативний підхід у діалогічному мовленні Розділ ІІІ. Практична частина. Створення ситуацій для діалогічного мовлення Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |