Розвиток усної мовленнєвої компетенції в межах особитісно-орієнтованого підходу |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи розвитку усної мовленнєвої компетенції на старшому етапі навчання 1.1. Вікові та психологічні особливості учнів старшого етапу 1.2. Психолого-лінгвістичні особливості розвитку усної мовленнєвої компетенції Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Методика розвитку усної мовленнєвої компетенції учнів старшого етапу основаної на особистісно-орієнтованому підході до навчання іноземної мови 2.1. Характеристика особистісно-орієнтованого навчання та доцільність його використання для розвитку усної мовленнєвої компетенції 2.2. Автономія як основа особистісно-орієнтованого навчання 2.3. Комплекс вправ спрямованих на розвиток усної мовленнєвої компетенції основаної на особистісно-орієнтованому підході Висновки до другого розділу Загальні висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |