Психологічні детермінанти шкільної дезадаптації підлітків |
Зміст Вступ Розділ І. Шкільна дезадаптація підлітків як предмет психологічного аналізу 1.1. Підходи до трактування природи і детермінації шкільної дезадаптації підлітків 1.2. Особливості психологічної зумовленості виникнення і розвитку процесу шкільної дезадаптації у підлітковому віці Розділ ІІ. Експериментальне дослідження 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Розділ ІІІ. Організація корекційної роботи психолога з категорією підлітків, які мають підвищений рівень тривожності Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|