Вплив використання логічних задач на розвиток мислительної операції синтезу у молодшому шкільному віці |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади впливу використання логічних задач на розвиток мислительної операції синтезу у молодшому шкільному віці 1.1. Проблема мислення у різноманітних підходах вітчизняних та зарубіжних вчених 1.2. Характеристика вікових особливостей розвитку мислення учнів молодшого шкільного віку 1.3. Значення використання логічних задач для розвитку мислительної операції синтезу у молодшому шкільному віці Розділ ІІ. Дослідження рівня розвитку мислительних операцій у учнів молодшого шкільного віку 2.1. Опис методів та методи дослідження 2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|