Особливості організації навчання студентів, що мають функціональні обмеження у ЗВО |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи проблеми інвалідності як обмеження життєдіяльності 1.1. Особливості поняття “інвалід” та “інвалідність” 1.2. Класифікація етимології порушень осіб з обмеженими можливостями Розділ ІІ. Державна підтримка дітей та молоді з функціональними обмеженнями 2.1. Законодавча база України як соціально-правова умова забезпечення рівних можливостей осіб з обмеженими можливостями 2.2. Профорієнтаційна робота зі студентами-інвалідами у закладі вищої освіти 2.3. Актуальні проблеми навчання студентів з функціональними обмеженнями Розділ ІІІ. Теоретичні та практичні аспекти впровадження системи супроводу студентів з обмеженими функціональними можливостями 3.1. Особливості організації інтегрованого та дистанційного навчання студентів-інвалідів у закладі вищої освіти 3.2. Особливості освітнього процесу у студентів з функціональними обмеженнями 3.3. Соціальна робота з молоддю, що має обмежені функціональні можливості Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 65 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |