Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичне обґрунтування сутності поняття “тренінг”, як інноваційної технології 1.1. Тренінг – як одна з соціально-педагогічних технологій. Види тренінгів 1.2. Тренер та учасники тренінгу 1.3. Інтеракціонізм, як новий напрям пізнавальної діяльності у тренінгу Розділ 2. Використання тренінгу у соціально-педагогічній діяльності 2.1. Основні етапи соціально-педагогічного тренінгового заняття 2.2. Особливості вступної частини тренінгового заняття 2.3. Визначення соціально-педагогічної проблеми, котрій присвячений тренінг. 2.4. Нові форми підведення підсумків та оцінки проведеного заняття чи тренінгу вцілому Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |