Реклама як фактор соціалізації дітей та підлітків |
Зміст Вступ Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. 1.1. Соціалізація як процес та результат соціального розвитку людини. 1.2. Психологічні особливості сприймання інформації людиною. 1.3. Реклама в Україні в оцінці експертів. 1.4. Законодавчі акти, що регулюють рекламну діяльність в Україні. Розділ II. РЕКЛАМА ЯК МЕЗОЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ. 2.1. Механізми впливу реклами на соціалізацію особистості. 2.2. Ефективність соціальної реклами . 2.3. Роль соціальної реклами у формувані моралі, поведінки і здорового способу життя людини. Розділ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. 3.1. Процедура проведення досліджень впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків. 3.2. Результати емпіричного дослідження впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків. ВИСНОВКИ Список використаних джерел. Додатки Загальна кількість сторінок - 77 Дипломні роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |