Формування пізнавальної активності учнів початкових класів у процесі застосування ігрових технологій |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1.Проблема формування пізнавальної активності учнів у сучасній педагогічній теорії та практиці. 1.1. Активізація навчально-пізнавальноіі діяльності учнів як науково-педагогічна проблема 1.2. 3міст основних базових понять та категорій дослідження (пізнавальна активність, технологія, педагогічна технологія, технологія навчання, ігрові технології, технологія гри 1.3. Сутність формування пізнавальної активності молодших школярів в процесі ігрової діяльності Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. Формування пізнавальної активності учнів початкових класів в процесі впровадження ігрових технологій. 2.1. Концептуальні основи ігрових технологій (сутність, зміст, класифікація) 2.2. Організація та проведення дидактичних ігор в навчально-виховному процесі школи 2.3. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрових технологій Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. Практична реалізація ігрових технологій в процесі формування пізнавальної активності молодших школярів 3.1. Передовий педагогічних досвід розвитку пізнавальної активності молодших школярів в ігровій діяльності 3.2. Застосування ігрових технологій у початковій школі (на прикладі досвіду роботи учителів шкіл Житомира) 3.3. Апробація розвивальної ігрової технології “Пізнайко” в процесі формування пізнавальної активності та результати константувального етапу експерименту Висновки до розділу 3 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 134 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |