Спілкування учителя і учнів початкової ланки у процесі навчання |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи професійно-педагогічного спілкування 1.1. Проблема особливостей педагогічного спілкування вчителів у психолого-педагогічних дослідження 1.2. Особливості, функції і структура педагогічного спілкування 1.3. Моделі спілкування та установка вчителя Розділ ІІ. Програма і методики діагностики рівня педагогічної майстерності в спілкуванні з учнями молодшого шкільного віку 2.1. Опис програм і методик діагностики 2.2. Результати аналізу особливостей педагогічного спілкування вчителів початкових класів Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |