Організаційні педагогічні умови забезпечення адаптації учнів початкових класів до школи |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретико-методологічне дослідження феномена адаптації учнів початкових класів до школи 1.1. Науково-теоретичні підходи до вивчення процесу адаптації та дезадаптації особистості 1.2. Феномен психологічної готовності дітей до навчальної діяльності як передумови адаптації дітей до школи 1.3. Причини шкільної дезадаптації першокласників Розділ ІІ. Організаційні педагогічні умови забезпечення адаптації учнів початкових класів до школи 2.1. Оптимальне поєднання методів навчання як ефективна умова підвищення успішності учнів 2.2. Організація навчальної діяльності на оптимальному рівні розвитку учнів, проблемний підхід у навчанні 2.3. Використання ігор на уроках як засіб підвищення мотивації до навчання Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |