Методика ознайомлення старших дошкільників із національними символами |
Зміст Вступ Розділ I. Теоретичні засади ознайомлення старших дошкільників із національними символами 1.1. Проблема національної символіки у науковій літературі 1.2. Аналіз ключових понять дослідження 1.3. Особливості дітей старшого дошкільного віку (крізь призму педагогіки та психології) Розділ ІІ. Особливості ознайомлення старших дошкільників із національними символами 2.1. Система роботи вихователя дитячого садочку по ознайомленню старших дошкільників із національними символами 2.2. Технологія ознайомлення старших дошкільників із національними символами (на прикладі писанки) Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |