Театралізовані ігри як засіб розвитку діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку діалогічного мовлення дошкільників 1.1. Традиційні підходи до розв’язання проблеми навчання діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного вік у вітчизняній та зарубіжній дошкільній лінгводидактиці 1.2. Вплив театралізованої діяльності на розвиток діалогічного мовлення Розділ ІІ. Методика навчання старших дошкільників діалогічного мовлення в театралізованій діяльності 2.1. Залучення дітей до театрально-ігрової діяльності 2.2. Організація лялькового театру у дитячому садку 2.3. Робота над спектаклем “Не хвалися!” 2.4. З досвіду роботи провідних педагогів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 36 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |