top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Психологічні особливості розуміння учбового матеріалу

Зміст

Вступ

Розділ I. Теоретичний аналіз проблем розуміння учбового матеріалу

1.1. Розвиток пізнавальної сфери школяра у процесі навчання:

1.1.1. Аналіз можливостей регуляції та саморегуляції школяра в ході розвитку (увага, воля)

1.1.2. Управління та самоуправління сприйманням учня

1.1.3. Розвиток потенційних можливостей запам’ятовування серед школярів

1.1.4. Напрямки розвитку мислення школярів: розуміння матеріалу, мислительний пошук, аналітичні можливості

1.1.5. Зовнішня та внутрішня мотивація до навчання як один із чинників, що зумовлюють продукт у розумінні учбового матеріалу

Розділ II. Дослідження особливостей розуміння учбового матеріалу учнями п’ятого класу

2.1. Проблема методів дослідження особливостей розуміння учбового матеріалу

2.2. Визначення рівня знань на обізнаність у соціальній ситуації за допомогою субтесту на тямущість

2.3. Моделювання дослідження міри розуміння вербального матеріалу за допомогою розв’язування логічних задач та особливості встановлення принципу класифікації геометричного матеріалу (В.Г. Казанська)

Розділ III Аналіз результатів дослідження розуміння учбового матеріалу успішних та неуспішних учнів

3.1. Особливості рівня знань на обізнаність у соціальній ситуації серед учнів п’ятого класу

3.2. Особливості міри розуміння вербального матеріалу при розв’язуванні логічних задач та можливостей п‘ятикласників у встановленні принципу класифікації геометричного матеріалу

Підсумок

Список використаних джерел

Додатки

Загальна кількість сторінок - 61

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025