Психологічні особливості впливу реклами |
Зміст ВСТУП Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ОСОБИСТІСТЬ ПІДЛІТКА 1.1. Особливості впливу реклами 1.2. Характеристики образів-носіїв в рекламі 1.3. Образ тіла як складовий елемент Я-концепції 1.4. Проблема зв’язку ідеальних рекламних образів та Я-концепції підлітків Розділ ІІ. МЕТОДИКА ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади експериментального дослідження зв’язку ідеальних рекламних образів та Я-концепції підлітків 2.2. Методи, методика і процедура дослідження Розділ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ ПОЗИТИВНИХ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ НА Я-КОНЦЕПЦІЮ ПІДЛІТКІВ 3.1. Результати дослідження ідеалів краси підлітків 3.2. Дослідження зв’язку позитивних рекламних образів та Я-концепції підлітків ПІДСУМОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|