Психологічне вивчення масових інформаційних впливів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ МАСОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ 1.1. Психологічна характеристика дієвості масового інформаційного впливу на особистість 1.2. Маніпуляція у масовій інформації 1.3. Психологічний вплив на особистість маніпуляції з боку ЗМІ РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ МАСОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МАСОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ 3.1. Результати дослідження 3.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 76 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|