Психологічне вивчення масових інформаційних впливів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ МАСОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ 1.1. Психологічна характеристика дієвості масового інформаційного впливу на особистість 1.2. Маніпуляція у масовій інформації 1.3. Психологічний вплив на особистість маніпуляції з боку ЗМІ РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ МАСОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МАСОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ 3.1. Результати дослідження 3.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 76 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |