Адаптація студентів-першокурсників до умов навчання у ВУЗі |
Зміст Вступ Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 1.1. Поняття психологічної адаптації 1.2. Проблема адаптації студентів-першокурсників до умов вищого навчального закладу 1.3. Особливості впливу тренінгу на процес соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі Розділ ІІ. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади дослідження психологічної адаптації студентів-першокурсників 2.2. Методи, методики і процедура дослідження Розділ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ УСПІШНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ВНАСЛІДОК ВПЛИВУ ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ 3.1. Результати порівняльного дослідження вимірювання показників рівня соціально-психологічної адаптованості студентів-першокурсників до умов вищого навчального закладу 3.2. Інтерпретація результатів експериментального дослідження рівня успішності соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до умов вищого навчального закладу внаслідок впливу тренінгових занять. Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|