ЧАСТИНА 2. СТРАХОВИЙ РИНОК Розділ 4. Страхова організація (компанія) 4.1. Загальна характеристика становлення та розвитку страхового ринку України 4.2. Види страхових компаній і порядок їх створення 4.3. Стратегія страхової компанії 4.4. Організаційна структура страхової компанії 4.5. Ресурси страхової компанії 4.6. Органи управління страховою компанією та їхні функції 4.7. Об’єднання страховиків та їхні функції Розділ 5. Маркетинг у страхуванні 5.1. Поняття, значення і продукти маркетингу в страхуванні 5.2. Маркетингові дослідження і маркетингова політика страховика 5.3. Страхові посередники 5.4. Реклама страхових послуг 5.5. Реалізація страхових послуг Розділ 6. Договори страхування 6.1. Поняття, зміст і основні вимоги до страхових договорів 6.2. Права та обов’язки суб’єктів страхового зобов’язання 6.3. Процедура підготовки та укладання договору 6.4. Вирішення спорів і припинення дії договору Розділ 7. Державне регулювання страхової діяльності 7.1. Правове забезпечення страхування 7.2. Структура, завдання та функції органів державного нагляду за страховою діяльністю 7.3. Страховий нагляд у країнах Європейського союзу 7.4. Напрямки вдосконалення державної політики в галузі страхування Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.
|