Формування ціннісного ставлення до навчання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку |
Зміст Вступ
Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми ціннісного ставлення до навчання у молодших школярів Із затримкою психічного розвитку
1.1. Проблема затримки психічного розвитку, її причини та форми
1.2. Аналіз поняття „ціннісного ставлення" у молодшому шкільному віці
Висновок до розділу І
Розділ II. Методи та методика дослідження
2.1. Методологічні засади експериментального дослідження ціннісного ставлення до навчання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
2.2. Методи, методика і процедура дослідження
Висновок до розділу ІІ
Розділ III. Експериментальне дослідження ціннісного ставлення до навчання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
3.1. Результати дослідження динаміки ціннісного ставлення до навчання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
3.2. Практичні аспекти застосування системи корекційно-розвиваючих заходів для формування ціннісного ставлення до навчання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку, що реалізуються в спеціальних закладах
Висновок до розділу III
Підсумок
Список використаних джерел
Додатки Загальна кількість сторінок - 84 Дипломні роботи з Психології
|