Умови розвитку мотивації досягнення в учнів школи хореографічного мистецтва |
Зміст ВСТУП
Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ В УЧНІВ ШКОЛИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА
1.1. Дослідження мотиваційної сфери особистості у психолого-педагогічний науці
1.1.1. Основні напрямки дослідження мотиваційної сфери особистості у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічний науці
1.1.2. Аналіз проблеми мотивації досягнення
1.2. Особливості формування здібностей у хореографії
1.2.1. Розвиток обдарованості у творчій діяльності як засіб розвитку творчих здібностей у дітей
1.2.2. Психологічні особливості хореографічного мистецтва
1.2.3. Особливості формування здібностей відомих діячів хореографічного мистецтва
1.3. Перспективний досвід роботи школи хореографічного мистецтва „Сонечко"
1.3.1. Хореографічне мистецтво як засіб виховання творчої особистості
1.3.2. Досягнення роботи житомирської школи хореографічного мистецтва „Сонечко"
1.3.3. Особливості організації навчально-виховного процесу школи хореографічного мистецтва "Сонечко"
Підсумок до розділу
Розділ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ В УЧНІВ ШКОЛИ ХОРЕОГРАФЙЧНОГО МИСТЕЦТВА
2.1. Методичні засади дослідження мотивації досягнення у хореографії
2.1.1. Загальні методи і методики дослідження мотивації
2.1.2. Дослідження мотивації досягнення з використанням проєктивних методик
2.2. Методи, методика та процедура дослідження
2.2.1. Проведення опитування з керівниками школи хореографічного мистецтва
2.2.2. Дослідження мотивації досягнення з використанням проєктивноїметодики
Підсумок до розділу
Розділ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ У ХОРЕОГРАФІЇ
3.1. Вивчення умов розвитку мотивації досягнення
3.1.1. Вплив особистості керівника хореографічної групи на мотивацію досягнення учнів
3.1.2. Діагностика та аналіз чинників розвитку мотивації досягнення успіху в учнів школи хореографічного мистецтва 3.2. Порівняльні дослідження мотиваційної сфери учнів школи хореографічного мистецтва
3.2.1. Зв'язок мотивації досягнення успіху в хореографії і навчальній діяльності
3.2.2. Вікові та гендерні особливості мотивації досягнення учнів школи хореографічного мистецтва Підсумок до розділу
ПІДСУМОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 79 Дипломні роботи з Психології
|