Розвиток естетичних почуттів молодших школярів засобами музики |
Зміст Вступ Розділ 1. Науково-теоретичний аналіз проблеми розвиткуестетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами музики 1.1. Естетичні почуття в структурі цілей виховання учнів молодшого шкільного віку 1.2. Музика як засіб впливу на розвиток естетичних почуттів у молодших школоярів 1.3. Особливості розвитку естетичних почуттів у молодшому шкільному віці засобами музики 1.4. Критерії, показники рівня розвитку естетичних почуттів у молодших школярів Висновки до розділу 1 Розділ 2. Перспективний досвід музично-естетичного виховання дітей 2.1. В.Сухомлинський: зі слухання музики природи починається читання музики на мові почуттів 2.2. Естетичне виховання Е. Печерської 2.3. Погляди О. Ростовського на естетичне виховання дітей 2.4. Технологія „Виховання розуму і серця" Д. Кабалевського 2.5. Музично-естетичний розвиток молодших школярів С. Науменко 2.6. Формування естетичних почуттів у молодшому шкільному віці Т. Зайцевою 2.7. Методика підготовки дітей до сприймання музичного твору Розділ 3. Педагогічна технологія розвитку естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами музики 3.1. Діагностика наявного рівня розвитку естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку 3.2. Аналіз процесу сприймання у молодшому шкільному віці музичних творів 3.3. Технологія розвитку естетичних почуттів у молодших школярів засобами музики 3.4. Прогностичний аналіз результатів експериментальних досліджень Висновки до розділу 3 Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 91 Дипломні роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |