Покарання та заохочення як методи розвитку мотивації успіху у молодших школярів |
Зміст Вступ
Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми заохочення і покарання як методів розвитку мотивації успіху у дітей молодшого шкільного віку
1.1 Місце та значення мотивації досягнення успіху у процесі розвитку особистості
1.2 Зміст та особливості розвитку потреб та мотивів діяльності у молодшому шкільному віці
1.3 Заохочення і покарання як методи у сучасній педагогіці
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Перспективний досвід стимулювання життєвого успіху дітей у навчально-виховній діяльності
2.1. Виховання людських потребу педагогічній системі В. О. Сухомлинського
2.2. Педагогіка співробітництва Ш. О. Амонашвілі
2.3. Технологія створення ситуації успіху А.С. Бєлкіна
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Технології дослідження умов ефективності використання покарання та заохочення як методів розвитку мотивації досягнення успіху у дітей молодшого шкільного віку
3.1. Методика та методи дослідження умов ефективності використання покарання та заохочення як методів розвитку мотивації досягнення успіху у дітей молодшого шкільного віку
3.2. Експериментальне дослідження особливостей впливу покарання та заохочення на виконання дії з метою досягти успіху чи уникнути невдачі
3.3. Прогностичний аналіз результатів експерименту
Висновки да розділу 3
Висновки
Список використаної літератури
Додатки Загальна кількість сторінок - 69 Дипломні роботи з Психології
|