Особливості соціальної рефлексії у молодшому шкільному віці |
Зміст ВСТУП
Розділ І ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
1.1. Загальна характеристика розвитку рефлексії у молодшому шкільному віці
1.1.1. Основні підходи до визначення поняття "рефлексія"
1.1.2. Особливості розвитку рефлексії у молодшому шкільному віці
1.2. Особливості усвідомлення молодшими школярами досягнень з боку найближчого соціального оточення
1.2.1. Зміна кола референтних осіб при переході від дошкільного до молодшого шкільного віку
1.2.2. Особливості поцінування досягнень молодших школярів референтними особами
Розділ ІІ МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
2.1. Загальна характеристика методів дослідження рефлексії молодших школярів
2.1.1. Дослідження рефлексії молодших школярів як суб'єктів навчальної діяльності
2.1.2. Дослідження рефлексії як механізму організації творчого мислення і саморозвитку особистості
2.2. Методи та процедура дослідження соціальної рефлексії у молодшому шкільному віці
2.2.1. Загальна характеристика методики вивчення динаміки здібностей для дітей молодшого шкільного віку
2.2.2. Процедура дослідження соціальної рефлексії у молодшому шкільному віці
Розділ III АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
3.1. Основні категорії референтних осіб, які поціновують досягнення молодших школярів
3.1.1. Поцінування досягнень дітей з високим соціальним статусом з боку найближчого соціального оточення
3.1.2. Коло референтних осіб, які поціновують досягнення дітей з низьким соціальним статусом
3.2. Особливості рефлексії поцінування з боку найближчого соціального оточення
3.2.1. Усвідомлення поцінування досягнень учнів з високим соціальним статусом
3.2.2. Усвідомлення поцінувань досягнень учнями з низьким соціальним статусом
ПІДСУМОК
Список використаних джерел
Додатки Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Психології
|