Особливості когнітивних стилів студентів вищих навчальних закладів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні та методологічні підходи до вивчення когнітивних стилів діяльності людини 1.1. Основні теоретико-методологічні положення та найбільш типові концептуальні підходи до вивчення проблеми когнітивно-стильового різноманіття 1.2. Психологічна характеристика раннього юнацького віку 1.3. Місце і роль когнітивного стилю в системі інших стильових характеристик пізнавальної діяльності студентів Розділ ІІ. Діагностичне дослідження рівня розвитку когнітивної сфери студентів вищих навчальних закладів 2.1. Методологічні засади дослідження 2.2. Методики та результати дослідження Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 35 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|