top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Наслідування як чинник розвитку спортивних здібностей в дошкільному віці

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СПОРТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ.

1.1. Розвиток спортивних здібностей в дошкільному віці.

1.1.1. Поняття спортивних здібностей та обдарованості

1.1.2. Розвиток здібностей в дошкільному віці

1.1.3. Розвиток спортивних здібностей в дошкільному віці

1.2. Наслідування в розвитку здібностей в дошкільному віці

1.2.1. Зміст та функції наслідування в дошкільному віці як чинника розвитку здібностей

1.2.2. Роль   самосвідомості   та   рефлексії   у   розвитку   спортивних здібностей в дошкільному віці

РОЗДІЛ II. ВИВЧЕННЯ НАСЛІДУВАННЯ ЯК ЧИННИКА РОЗВИТКУ СПОРТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ.

2.1. Методи та організація дослідження усвідомлення спортивних здібностей у дошкільному віці

2.1.1. Проблема дослідження спортивних здібностей та наслідування в дошкільному віці

2.1.2. Методи  та  методика  проведення  дослідження  усвідомлення спортивних здібностей дошкільниками

2.2. Особливості усвідомлення дошкільниками ролі наслідування в процесі розвитку спортивних здібностей.

2.2.1. Особливості наслідування дітей у процесі виконання діяльності

2.2.2. Особливості початкового рівня усвідомлення спортивних здібностей дошкільниками

2.3. Розвиток спортивних здібностей в процесі наслідування в дошкільному віці

2.3.1. Принципи та організація наслідувальної діяльності дошкільників на заняттях у спортивній школі

2.3.2. Розвиток усвідомлення спортивних здібностей дошкільників в процесі розвивальних занять

ПІДСУМОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 59

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025