Наслідування як чинник розвитку спортивних здібностей в дошкільному віці |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СПОРТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ.
1.1. Розвиток спортивних здібностей в дошкільному віці.
1.1.1. Поняття спортивних здібностей та обдарованості
1.1.2. Розвиток здібностей в дошкільному віці
1.1.3. Розвиток спортивних здібностей в дошкільному віці
1.2. Наслідування в розвитку здібностей в дошкільному віці
1.2.1. Зміст та функції наслідування в дошкільному віці як чинника розвитку здібностей
1.2.2. Роль самосвідомості та рефлексії у розвитку спортивних здібностей в дошкільному віці
РОЗДІЛ II. ВИВЧЕННЯ НАСЛІДУВАННЯ ЯК ЧИННИКА РОЗВИТКУ СПОРТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ.
2.1. Методи та організація дослідження усвідомлення спортивних здібностей у дошкільному віці
2.1.1. Проблема дослідження спортивних здібностей та наслідування в дошкільному віці
2.1.2. Методи та методика проведення дослідження усвідомлення спортивних здібностей дошкільниками
2.2. Особливості усвідомлення дошкільниками ролі наслідування в процесі розвитку спортивних здібностей.
2.2.1. Особливості наслідування дітей у процесі виконання діяльності
2.2.2. Особливості початкового рівня усвідомлення спортивних здібностей дошкільниками
2.3. Розвиток спортивних здібностей в процесі наслідування в дошкільному віці
2.3.1. Принципи та організація наслідувальної діяльності дошкільників на заняттях у спортивній школі
2.3.2. Розвиток усвідомлення спортивних здібностей дошкільників в процесі розвивальних занять
ПІДСУМОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Психології
|