Навчання молодших школярів будувати висловлювання різних типів на основі спостережень у природі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи визначальних положень досліджуваної проблеми 1.1. Психолого-педагогічні основи початкового навчання рідної мови 1.2. Зв'язне мовлення, особливості оволодіння ним молодшими школярами 1.3. Наукові основи методики розвитку зв'язного мовлення учнів Розділ ІІ. Методика навчання молодших школярів будувати висловлювання різних типів на основі спостережень у природі 2.1. Значення спостережень у природі для мовленнєвого розвитку молодших школярів 2.2. Інтегрований підхід до формування й удосконалення у учнів мовленнєвої діяльності на основі спостережень у природі Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|