Дослідження особливостей формування образу майбутньої професії в юнацькому віці |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми особливостей становлення образу майбутньої професії 1.1. Вікові особливості старшого шкільного віку 1.2. Особливості профорієнтації у старшокласників 1.3. Проблема становлення образу майбутньої професії у юнацькому віці Розділ II. Методи та методика дослідження особливостей становлення образу майбутньої професії 2.1. Методологічні основи емпіричного дослідження становлення образу майбутьої професії в юнацькому віці 2.2. Методика Д.Голланда “Опитувальник професійної спрямованості” 2.3. Особливості дослідження образу майбутньої професії за допомогою асоціативного експерименту 2.4. Особливості дослідження образу майбутньої професії за допомогою опитувальника “Моя майбутня професія” Розділ III. Емпіричне дослідження особливостей становлення образу майбутньої професії 3.1. Результати дослідження за методикою Д.Голланда 3.2. Результати дослідження за опитувальником “Моя майбутня професія” 3.3. Результати дослідження за результатами асоціативного експерименту 3.4. Порівняльний наліз за результатами проведених методик Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|