Дитячий фольклор як засіб регуляції міжособистісних стосунків у молодшому шкільному віці |
Зміст Вступ
Розділ І. Теоретичний аналіз дитячого фольклору як засобу регуляції міжособистісних стосунків у молодшому шкільному віці
1.1. Дитячий фольклор
1.1.1. Загальна характеристика дитячої субкультури
1.1.2. Структура та функції дитячого фольклору
1.2. Міжособистісні стосунки
1.2.1. Місце та природа міжособистісних стосунків
1.2.2. Міжособистісні стосунки у молодшому шкільному віці
Розділ II. Методи та методика дослідження
2.1. Методологічні засади дослідження дитячого фольклору як засобу регуляції міжособистісних стосунків у молодшому шкільному віці
2.1.1. Бесіда як метод дослідження у психології. Основні види бесіди
2.1.2. Експеримент як метод дослідження у психології. Основні види експерименту
2.2. Методи, методика і процедура дослідження
2.2.1. Метод, методика і процедура дослідження адекватності застосування творів різних жанрів дитячого фольклору у різних життєвих ситуаціях
2.2.2. Метод, методика і процедура дослідження впливу вербальних формул на рівень вербальної агресії дітей
Розділ III. Аналіз результатів дослідження дитячого фольклору як засобу регуляції міжособистісних стосунків у молодшому шкільному віці
3.1. Адекватність застосування школярами творів різних жанрів дитячого фольклору у різних життєвих ситуаціях
3.2. Вплив вербальних формул на рівень вербальної агресії дітей
Підсумок
Список використаних джерел Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Психології
|