top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Розробки уроків arrow Розробки уроків з образотворчого мистецтва arrow Тема: Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу "Веселі восьминіжки" (2 клас)
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Тема: Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу "Веселі восьминіжки" (2 клас)

Розробка уроку з образотворчого мистецтва. 2 клас.

Трач.С.К.

Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу "Веселі восьминіжки"

   Мета. Ознайомити учнів з можливістю створення художнього образу засобами конструювання; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, конструктивні здібності; удосконалювати навички роботи з папером; виховувати старанність, акуратність.
   Обладнання. Таблиці, малюнки, ілюстрації (зразки дитячих робіт) із зображенням куточків морського "царства", кольоровий папір, ножиці, клей.Хід уроку

   I. Організаційна частина. Повідомлення теми і завдань уроку.
   II.
Робота над темою уроку.
   1. Вступна бесіда.
— Сьогодні на уроці ми продовжимо милуватися красою підводного царства — помандруємо до морських глибин, щоб познайомитися з мешканцями моря.
   Для цієї подорожі нам не знадобиться ні батискаф (апарат для підводних досліджень), ні акваланги. Нашу мандрівку ми здійснимо в своїй уяві, а допоможе нам у цьому, як завжди, музика.
   (Звучить спокійна приємна музика, що навіює мрійливий настрій.).
  
Отже, примружте очі... Темно... Тихо... Прислухайтесь до самих себе, до свого серця...
   За допомогою чарівниці—уяви кожен з вас зараз перетвориться... на маленьку рибку і пірне у теплі, ласкаві хвилі моря.
   І так, наша фантастична мандрівка по морських глибинах починається.
   Яка чиста, тепла, прозора морська вода! Озирніться: навколо багато риб — малих і великих, таких різних за формою, величиною і забарвленням.
   Оця маленька рибка схожа на зернятко або квасолинку. Вона перламутрова й блискуча. Он повз нас пропливає, ніби королівна, невелика золотиста рибка.
   А це що таке? Що це за різноколірні смугасті трикутники пірнають у воду й знову кидаються униз, угору, зліва направо й вусібіч! Гей, зупиніться, ми хочемо вас добре роздивитися, щоб потім намалювати!
   До побачення, смугасті рибки, ми пірнаємо ще глибше.
   Чим далі від поверхні, тим темнішою видається нам морська вода, її колір змінюється з блакитного на синій, навіть синьо-зелений. Дивіться — усі рибки раптом зникли! Чого вони злякалися? Хто це? Що за величезне червоне створіння з великою головою—кулею та безліччю ніг, схожих на довгі стрічки, що виростають прямо з голови? А очі! Величезні, як тарілки, сердито й пильно дивляться на нас.
— Діти, чи здогадались ви, про кого тут йдеться? Якщо ні, то спробуйте відгадати загадку.
   2. Відгадування загадки.

Чи рибина, чи тварина
Прожива в морських глибинах?
В неї є аж вісім ніг!
Знають всі, то — ...
(восьминіг).

   3. Продовження бесіди.
— О, це ви, пане Восьминоже! Добридень! Ми подорожуємо по вашій чудовій морській країні. Ми знаємо про вас із мультфільмів. А де ваші маленькі восьминіжки?
   Дивіться, діти: восьминіг змінює свій колір — із сердитого червоного він перетворюється на яскраво—фіолетового й доброго. Він вітає нас своїми щупальцями-ногами.
   Дивні істоти ці восьминіжки, чи не так? "Ноги" у них ростуть прямо з голови. За це вчені назвали їх головоногими. А якщо чесно, то ніякі це не ноги, а руки—щупальці з безліччю присосків, якими зручно хватати здобич.
   Доторкнеться восьминіг своїми щупальцями до краба або рибки, а вони раз — і прилипли.
   Коли ж потрібно від когось тікати, то восьминіг зникає дуже швидко. Є у нього спеціальний водяний мішок: у нього він спочатку набирає воду, а потім з усієї сили виштовхує. І завдяки цьому дуже швидко плаває. Зір у восьминогів кращий, ніж в орла. Вони виділяють чорнильну рідину, що є надійним захистом від ворога. Ці тварини часто змінюють своє забарвлення. До побачення, пане Восьминоже, бувайте здорові. Наші вітання вашим родичам восьминогам! Пливемо далі. Підводні скелі — наче багатоповерхові будинки, справжні морські міста, де мешкає багато риб. Ніби з вікон, виглядають вони з кожної шпарки.
   Час завершувати нашу мандрівку. Виринаємо з морських хвиль... Розплющуємо очі...
   Сподіваюся, вам сподобалась наша подорож. То ж спробуйте виготовити із паперу веселого восьминіжку.
   4. Декламування вірша О. Орача "Восьминіг".

Восьминогий восьминіг
В морі плава краще всіх.
Та не може восьминіг
По землі ходити.
Що ж йому робити?
Білий світ хитається
Ноги заплітаються:
Перша за другу,
Третя за четверту,
П'ята за шосту.
Сьома за восьму,
І зітхає восьминіг:
Не стачає пари ніг.
От було б їх десять,
То й на гору здерся б!

   5. Перегляд демонстраційного матеріалу (з коментарем вчителя).

om10

   6. Поетапне виготовлення виробів учителем.
   7. Практична діяльність учнів.
   8. Складання шаради зі складів.

om11

   Перший склад слова "восьмикласник", перший склад слова "миша", перший склад слова "ніжний", третій — слова "хатинка". Відповідь. Восьминіжка.

   ІІІ. Підсумок уроку.
   1. Перегляд робіт.
   2. Виставка дитячих виробів.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024