Тема: Об'ємні вироби з природного матеріалу(2) (2 клас) |
Розробка уроку з трудового навчання. 2 клас. Бабовал.Т.І. Мета. Продовжити тему попереднього уроку. Закріплювати вміння виготовляти об'ємні вироби з природних матеріалів. Викликати цікавість до народної творчості, до казок, почуття дружби, взаємодопомоги. Обладнання. Природні матеріали, пластилін, картон, ілюстрації до казок, програвач, платівки, зразок готового виробу, таблиця "Зроби сам". Хід уроку I. Підготовка робочих місць (перед початком уроком).II. Організаційний момент. III. Повідомлення теми і мети уроку. Поділ на бригади. — Сьогодні на уроці ми помандруємо в чарівний світ казки. Хоч і прийшли до нас казки із сивої давнини, але нітрохи не постаріли. Скільки людей переказували, здавалося, одну і ту ж казку протягом багатьох років. І кожен з них додавав щось нове. Послухайте вірш про українську народну казку. Згадайте її назву, назвіть головних героїв.
— Кого ще зустрів Колобок? Сьогодні ви — працівники казкового цеху з виготовлення героїв відомих вам казок, майбутні казкові скульптори. Щоб зручніше вам було працювати, поділіться на 3 бригади. Виберіть казку, героїв якої будете виготовляти. IV. Розгляд зразка виробу.Розгляд і аналіз таблиці "Зроби сам". V. Технологія виготовлення виробу.В учнів є навички виготовлення об'ємних виробів з попереднього уроку. VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. VII. Повторення правил техніки безпеки. VIII. Самостійна робота учнів. (Звучить музика). IX. Продовження самостійної роботи. Інсценізація окремих казок за бажанням учнів. X. Оцінювання виробів. Учні виставляють вироби і вибирають найкращі. Вказують недоліки та їх усунення. XI. Підсумок уроку. XII. Прибирання робочих місць.ТАБЛИЦЯ "ЗРОБИ САМ" Ось які чудові іграшки можна зробити із звичайнісіньких листочків, хвоїнок, жолудів, шишок, ягід... Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено. |
< Попередня | Наступна > |
---|