3.5.1. Звіт про прибутки та збитки |
3.5.1. Звіт про прибутки та збитки Звіт про прибутки та збитки відображає операційну діяльність підприємства (процес виробництва та збуту продукції або послуг) за певні періоди часу (місяць, квартал, рік). Зі Звіту про прибутки і збитки інвестор може визначити прибутковість підприємства, що реалізує проект. Звіт про прибутки та збитки також використовується для розрахунку ряду податків.Формування Звіту про прибутки та збитки здійснюється відповідно до загальноприйнятих принципів бухгалтерського обліку — GAAP. Для побудови таблиці “Звіт про прибутки та збитки” потрібні такі дані: 1. З плану продажу — виручка від реалізації продукції та послуг, втрати від продажу по роках. При цьому в таблиці відображається сумарна величина обсягу продажу у вартісному виразі, що являє собою суму контрактних продаж у даний період часу: продаж за фактом, продаж у кредит, а також сума продажу з авансовими платежами у попередні періоди за продукцію, яка була поставлена замовникам у поточний період часу. 2. З плану витрат — сума змінних витрат з урахуванням плану виробництва за розрахунковий період часу (місяць, квартал, рік). 3. З плану витрат — сума загальних (операційних, торгово-адміністративних) витрат за розрахунковий період. При цьому необхідно пам’ятати, що Звіт про прибутки та збитки включає амортизаційні відрахування і нараховані відсотки по кредитах. Існує лише два способи підвищення ефективності діяльності підприємства (збільшення значення у нижньому рядку таблиці, тобто чистого прибутку): продавати дорожче і більше та більше і/або дешевше виробляти. Це досить просте правило є найважливішим у процесі аналізу та управління проектом.
Які б дії не здійснювало керівництво підприємства по підвищенню ефективності його діяльності, врешті-решт це буде виконання однієї з наведених вище умов.
Підприємство з низьким валовим доходом, як правило, має нижчі витрати. Інакше кажучи, у процесі планування ми повинні вирішити головне завдання — отримати дохід, який покриє всі наші витрати, а також принесе прибуток. Наприклад, якщо продукція виробляється з нижчими витратами, ніж у конкурентів, то існує можливість збільшити торговельні витрати на просування продукції на ринок або знизити ціни, що позитивно вплине на обсяг продажу. Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено. |
< Попередня | Наступна > |
---|