top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
top_right_2
top_left_3
top_right_3
13.7. Сегментація ринку праці, її оцінки

13.7. Сегментація ринку праці, її оцінки

   Ринок праці обмежується певним економічним простором, який має чіткі територіальні, галузеві, демографічні, соціальні, національні та інші параметри.
   Сегментація ринку праці — це поділ ринку робочої сили на окремі групи за певними критеріями, залежно від поставленої мети вивчення, аналізу чи управління.
   Ринок праці сегментується за такими принципами: територіальний (географічний), професіонально-кваліфікаційний, соціальний, за ланками суспільного виробництва, за кількісним співвідношенням покупців та продавців товару (“робоча сила”), за умовами конкуренції.
   З точки зору територіального підходу виділяють такі ринки праці:
- внутрішній — місцевий, регіональний, національний;
- зовнішній — транснаціональний та світовий.
   З точки зору ланки суспільного виробництва виділяють ринки праці:
- внутріфірмовий;
- галузевий;
- національний.
   Залежно від професій виділяють ринок:
- робочих кадрів (працівники переважно фізичної праці);
- спеціалістів та керівників.
   За демографічним принципом ринок праці поділяється:
- за статевою ознакою — чоловіки, жінки;
- за віком — молодь, особи працездатного віку, особи передпенсійного віку.
   За національним принципом: українці, росіяни, молдавани, болгари та інші.
   За рівнем освіти: з вищою, з середньою спеціальною, з середньою та неповною середньою освітою.
   За часовим принципом: тимчасовий (погодинний, поденний, помісячний, сезонний), постійний (річний).
   За юридично-правовими аспектами: офіційний (зареєстрований), неофіційний (відкритий або чорний) ринок праці.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024