Співвідношення властивостей уваги у молодшому шкільному віці |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи співвідношення властивостей уваги у молодшому шкільному віці 1.1. Поняття про увагу у психологічній науці 1.2. Психологічні дослідження з проблеми розвитку уваги у школярів Розділ ІІ. Експериментальне дослідження співвідношення властивостей уваги у молодшому шкільному віці 2.1. Особливості психодіагностики дітей молодшого шкільного віку 2.2. Методи та методики дослідження 2.3. Результати експериментального дослідження та їх аналіз Розділ ІІІ. Особливості корекційно-розвивальної роботи психолога з метою розвитку уваги молодших школярів 3.1. Загальна характеристика корекційно-розвивальної роботи 3.2. Корекційно-розвивальні вправи для розвитку уваги учнів Висновки Список використаних джерел і літератури Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |