Соціально-психологічна готовність до шкільного навчання |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми соціально-психологічної готовності дитини до навчання у школі 1.1. Віковий розвиток взаємовідносин 1.2. Соціально-психологічна готовність до навчання як показник адекватності перебування дитини в школі 1.3. Спілкування з однолітками в житті молодшого школяра Розділ ІІ. Методи та методики дослідження міжособистісних стосунків у групі 2.1. Опис методики 2.2. Результати дослідження Розділ ІІІ. Характеристика психокорекційної програми з дітьми, неготовими до школи Висновок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 29 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|