8.1. Суть, значення і структура комунікаційної політики |
8.1. Суть, значення і структура комунікаційної політики Комунікаційна політика охоплює комплекс заходів комерційного банку у взаємодії з наявними і потенційними клієнтами та зовнішнім оточенням банку. Основною метою комунікаційної політики є створення і підтримка позитивного образу банку і його послуг в суспільстві і по відношенню до наявних і потенційних клієнтів. Труднощі реалізації комплексу комунікаційних заходів обумовлені головним чином специфікою банківської діяльності, а саме: - абстрактним характером абсолютної більшості банківських продуктів; - широким асортиментом банківських послуг; - необхідністю забезпечити успішне просування продуктів одночасно на значній кількості цільових ринків. Структура комунікаційної політики представлена у формі певних типів інструментів комунікаційного впливу, які зазвичай об’єднують у чотири групи: - особистий продаж; - реклама; - пропаганда; - стимулювання збуту. Вибір типу комунікаційної стратегії банку та відповідних йому інструментів обумовлюється дією таких основних чинників: - характером загальної стратегії діяльності і розвитку банку; - типом цільового ринку, на який спрямовується комунікаційний вплив; - характером і рівнем спеціалізації банку; - рівнем і гостротою конкуренції на ринку; - можливостями банку; - структурою і розгалуженістю філіальної сітки. Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.
|