Розділ 8. Комунікаційна політика банку |
Розділ 8. Комунікаційна політика банку 8.1. Суть, значення і структура комунікаційної політики 8.2. Етапи розробки і втілення комунікаційної стратегії 8.3. Аналіз клієнтської бази комерційного банку 8.4. Фактори і мотиви поведінки клієнта на ринку 8.5. Етапи роботи комерційного банку по залученню потенційних клієнтів 8.6. Зміст, форми і особливості банківської реклами 8.7. Методи пропаганди, як інструменту комунікаційної політики 8.8. Форми стимулювання споживачів банківських послуг, банківського персоналу та посередників Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.
|